2012. február 10., péntek

Török horgolt karkötő

Természetesen ezt a technikát is kipróbáltam.
Ez a karkötő a próbából készült, azóta már tudom, hogy miket hibáztam el benne. Memóriadrótra felfűzve legalább két teljes kört kellene mennie, hogy hordható legyen. Így mindig kilazul, már többször "elhagytam".
Ennek ellenére nagyon szeretem és hordom amíg végleg el nem hagyom.
A fényképen valahogy eltűnt egy-két szín:) A fehérnek látszó csiszoltak igazából halvány rózsaszínek.

Az előző bejegyzéshez tenném itt hozzá, hogy a megjegyzéseitek hatására azóta már volt rajtam a Capricho is és nagy sikert aratott mindenhol:)) Köszönöm a biztatást!



3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik,különösen a színe szuper, igazán ügyes vagy.

    VálaszTörlés
  2. En meg soha nem csinaltam semmit memoria drotra annak ellenere hogy vasaroltam , merthogy ugyebar az nekem is kell :))

    Nekem nagyon tetszik ez a kis kari amit keszitettel ,probalj meg meg egy ugyanilyet kesziteni es a kozepen osszebiggyeszteni oket egy nagyobb gyonggyel

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép! Nagyon profi munka! (Nekem ez még nem megy) Nagyon szépek a színek! Gratulálok!

    VálaszTörlés